Оформлення замовлення Клієнт самостійно оформлює замовлення в Інтернет-магазині через форму «Кошик», або зробивши замовлення через канали зв'язку (за номером телефону, адресою електронної пошти, месенджерами тощо), вказаними на сторінках сайту.
Ціна товару та вартість доставки Вартість Товару, яка вказана на сайті не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).
Оплата замовлення Оплата замовлення можлива одним з наступних способів
- Оплата готівкою при самовивозі.
- Попередня оплата платіжними картами Visa та MasterCard через сервіс WayForPay.
- Попередня оплата переказом на картку Приватбанк.
- Післяплата при відправці товару службою доставки «Нова пошта»
Доставка товарів Доставка товарів здійснюється по Києву та Україні одним з наступних способів.
По Києву Самовивіз за адресою Київ, вул. Олександра Довженко, 3, коворкінг «САД».
Вартість: безкоштовно.
По Києву та Україні Доставка у відділення «Нова пошта».
Зазвичай доставка займає 1-3 дні.
Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів сервісу.
При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення. Передоплачений товар може отримати тільки та особа, на яку оформлена доставка.
Повернення та обмін Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти товар на аналогічний протягом 14 днів, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару.
Виняток становлять товари, які не підлягають поверненню за Законом, їх перелік ви можете переглянути за посиланням (
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#...).
Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.
Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.
Заміна бракованого товару Якщо ви отримала товар з дефектом або пошкодженням ми обов'язково обміняємо його на одиницю відповідної якості.